LOGOWANIE HURTOWNIKA ✔ REJESTRACJA HURTOWNIKA ✔

Współpraca

  • Prowadzisz sklep stacjonarny, internetowy, masz hurtownię ...
  • Masz pomysł na sprzedaż ...
  • Szukasz bezpiecznych i nowoczesnych produktów ...
  • Masz produkt, a nie wiesz jak go sprzedać ...
  • Masz produkt i chcesz go nam zaoferować ....
  • Cenisz innowacyjność i bezpieczeństwo w biznesie ....
  • Prowadzisz blog, forum ...
  • Masz fajną i tematycznie ciekawą stronę ...
  • Jesteś autorem a może redaktorem ...

Zapraszamy do współpracy
logo

  • REJESTRACJA NA PLATFORMIE HURTOWEJ:

    Aby podjąć z nami współpracę należy zarejestrować się na platformie b2b na www.b2b.bimboland.pl, podając wymagane dane firmy oraz informacje o prowadzonej działalności, link do sklepu lub oferty.

    Po akceptacji zgłoszenia, otrzymają Państwo maila potwierdzającego. Od tego momentu będą mieli Państwo dostęp zarówno do cen hurtowych, opisów i zdjęć produktowych.

  • NIE WSPÓŁPRACUJEMY NA ZASADZIE DROPSHIPPINGU

  • SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ:

    W celu złożenia zamówienia należy zalogować się na platformie hurtowej na swoje konto, a następnie dodać wybrane produkty do koszyka. Po złożeniu zamówienia należy wybrać formę wysyłki oraz sposób płatności, a następnie potwierdzić złożenie zamówienia.

    Zamówienia złożone do godziny 12:00 rano lub te złożone do 12:00 rano z wybraną opcją płatność za pobraniem lub z terminem płatności, trafią do realizacji tego samego dnia.


  • DOSTAWA:

    Koszty wysyłki, której wartość nie przekracza 500 zł netto, pokrywa kupujący.

  • W przypadku przedpłaty jest to koszt – 16 zł brutto.
  • W przypadku płatności pobraniowej – 19 zł brutto.
  • Paczki dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.


  • REKLAMACJE:

    Reklamacje od niekompletnych dostaw składać można do 3 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

    Reklamacje dotyczące wad produktów, które zgłoszą do sklepu Państwa klienci, wymagają odesłania produktu do naszego biura po wcześniejszym zgłoszeniu. Należy zgłosić reklamację w panelu, a następnie odesłać produkt wraz ze szczegółowym opisem zgłaszanego problemu oraz informacją kiedy i w jakim sklepie został on zakupiony.


  • pixel